Kindergarten Art Homework voor Android

(0)
  • Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Een gratis programma voor Android, door Hippo Kids Games.

Kleuterschool: leren en spelen is een educatief spel voor kinderen. Kinderen gaan op de kleuterschool leren hoe ze kunst moeten maken, hoe ze moeten tekenen, hoe ze moeten schilderen en hoe ze verschillende kunstmaterialen moeten gebruiken. En, belangrijker nog, ze zullen leren logisch te zijn en problemen te overdenken.

In dit educatieve spel voor kinderen doorloop je een reeks taken, elk met een andere moeilijkheidsgraad. In het begin hoef je alleen maar eenvoudige taken uit te voeren, zoals tekenen of schilderen. Maar naarmate u beter wordt, krijgt u te maken met steeds ingewikkeldere taken.

Programma is beschikbaar in andere talen

Kindergarten Art Homework voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.2.1
  • 4.7

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Kindergarten Art Homework

Heeft u geprobeerd Kindergarten Art Homework? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.